Diensten

Elisys Inside Helpdesk

Elisys Automatisering heeft een unieke geavanceerde methodiek ontwikkeld om op afstand uw probleem op zowel de servers als pc’s op locatie te kunnen bekijken, waar dan ook ter wereld.

Hiermee is directe assistentie mogelijk geworden. Bij een probleem kan direct hulp worden ingeroepen en een medewerker van Elisys Automatisering kan direct meekijken en probleemoplossend werken op de systemen.

Tijdsverlies bij het uitvoeren van uw werkzaamheden wordt met Elisys Inside Helpdesk maximaal beperkt. Tevens betekent deze vorm van dienstverlening een enorme besparing op uw kosten. Rekent u maar eens uit wat het kost om een deskundige bij u te laten voorrijden en op locatie probleemanalyse en oplossing uit te voeren.

De voordelen op een rij:

   • Instant assistentie

   • Maximalisatie van beschikbaarheid van systemen

   • Enorme kostenbesparing


Periodiek Systeembeheer

(Preventief) Onderhoud, periodieke monitoring van systeemfuncties en het verhelpen van storingen verrichten wij door onze professionele methodiek op een zeer efficiënte manier zowel remote als on-site.

In de praktijk houdt dit in:

   • Remote uitvoering van operationele systeemchecks

   • Continue ondersteuning door onze professionele helpdesk

   • In overleg uitvoering van werkzaamheden op locatie


Documentatie en rapportage:

   • Uw gehele automatiseringssysteem wordt gedocumenteerd in een dossier dat uw eigendom is

   • De verrichtte werkzaamheden worden schriftelijk gerapporteerd aan de IT verantwoordelijke.

Outsourcing

Bij outsourcing, maar ook verlof (vakantie/ziekte etc.) van uw automatiseringspersoneel zorgt Elisys Automatisering voor een professionele bezetting. Op deze wijze blijft de continuïteit van uw systeem gewaarborgd.

Tezamen met uw automatiseerders omschrijven we vooraf welke taken wij waarnemen. In de regel betekent dit dat wij fungeren als helpdesk voor gebruikers, het systeem monitoren en eventuele storingen verhelpen.

In de praktijk houdt dit in:

   • Elisys Automatisering verzorgt een intake en houdt een dossier bij waarin de klantsituatie is vastgelegd.

   • Bij tijdelijke vervanging worden de werkzaamheden probleemloos overgenomen.


Documentatie en rapportage:

   • De verrichtte werkzaamheden worden door ons dagelijks gedocumenteerd en gerapporteerd aan de IT verantwoordelijke.


Levering

Elisys Automatisering kan uiteraard ook de levering van hardware en software voor u verzorgen.

Elisys levert hardware van alle grote merken (o.a. HP, Toshiba, Dell en Asus) en software (o.a. Microsoft, Sophos, Marshal en Exclaimer). Van een groot aantal leveranciers zijn wij eveneens gecertificeerd partner.

Elisys verkoopt geen hardware en software vanuit voorraad, wij leveren hardware en software op basis van eisen en wensen van onze klanten. Op deze wijze kunnen wij altijd scherpe prijzen en passende producten bieden.

Wel hebben wij reserve onderdelen op voorraad die wij bij calamiteiten direct voor onze klanten kunnen inzetten.


Elisys nieuwsitems

Elisys vanaf heden GO Toshiba! Partner

Toshiba besteedt bijzondere aandacht aan de mensen die het contact leggen en onderhouden met haar eindgebruikers. Mensen die zij liever geen ‘de..

Lees verder »

Gepromoveerd tot Microsoft Certified Partner

Elisys Automatisering behaalt de status van Microsoft Certified PartnerAls een Certified Partner heeft Elisys Automatisering aangetoond over de vereis..

Lees verder »
Binnen 10 seconden verwijzen we
U door naar de website van Agrippa!